نوکران شیطان - همه گیر بودن پیامبر رحمت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

نوکران شیطان - همه گیر بودن پیامبر رحمت

سلام

با رفتن سگ به رودخانه، رودخانه نجس نمی شود که!!!!

اما بازیگران غرب بازی برد بردی را برای خودشان شروع کردند. گفتند که کتابی نوشتیم و کاریکاتوری کشیدیم و آهنگی ساختیم چیزی نشد. و حالا بی شرمی را به اوج رسانیده اند و فیلمی در مورد گوهر عالم امکان ساخته اند. فیلمی که مفهومش مهم نیست و اثری که دارد برایشان مهم تر است. اول اینکه آنها دارند ظرفیت و غیرت مسلمانان را می سنجند و این سنجش فارغ از نتیجه اش برایشان مفید خواهد بود. لااقل می دانند کجای کار ایستاده اند و با چه کسانی روبرو هستند.

دومین هدف آنها شکستن قبح مقدس ترین چیزهایی است که ما داریم. حتی در همین حد که دنبال فیلمی که به پیامبر عظیم الشان ما توهین شده است، می گردیم، خود پیروزی است برای آنها. اینکه قبح توهین به مقدسات ما شکسته و همه دنبال دیدن این توهین هستند. مانند اینکه برای خانمی فیلمی دروغ اما مستهجن بسازند و پدر یا پسر و یا شوهرش دنبال این بگردد که این فیلم را ببیند.

اگر مسلمانان سکوت می کردند که خود پیروزی شیرین و بزرگی بود که یعنی دیگر چندان وابستگی و علاقه ای به پیامبر و دین و اسلام ندارند. و همه جا را پر می کردند که ما راست می گوییم چون خود مسلمانان نیز سکوت کردند و این را نشانه ای از قبول دروغشان عنوان می کردند.

و حالا که مسلمانان به خروش آمده اند نیز بهره برداری خاص خود را دارند و دست از دروغ پراکنی خود بر نمی دارند. همچنان که مسلمانان را در رسانه های خود نمایش می دهند، می گویند ببینید که اینان همان مسلمانان وحشی می باشند که به شما حمله می کنند و جز خون ریزی چیزی بلد نیستند و جز وحشی گری عکس العملی ندارند.

هرچند انتظاری بیش از این، از این دشمن بی حیا و هرزه نمی باشد ولی وای به آنهایی که خفته اند و ادعای روشنفکری دارند. آنهایی که دوستند (شاید) اما خنجر را بیخ گلو می گذارند.

آفرین بر جوانان مسلمان در بحرین و عربستان و یمن و لیبی و عراق و ...... .

بیدار باشید و در خروش. اما هشیار باشید در بازی هایی که غرب برای شما زمین بازی و شیوه بازی را تعیین می کند گرفتار نشوید.

ا.کویر

اللهم صلی علی محمد و آل محمد




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , کتابخانه , ,
:: برچسب‌ها: پیامبر , محمد(ص) , غرب , اسلام , توهین ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : کویر
تاریخ : شنبه 25 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: